1.-Chì ghjè a floretina-
Floretina(Nome inglese: Phloretin), cunnisciutu ancu cum'è trihydroxyphenolacetone, appartene à i diidrocalconi trà i flavonoidi. Hè cuncintratu in i rizomi o radiche di mele, fragole, pere è altri frutti è vari ligumi. Hè chjamatu cusì per via di a pelle. Hè solubile in suluzione alcalina, facilmente solubile in metanolu, etanolu è acetone, è guasi insolubile in acqua.
A floretina pò esse assorbita direttamente da u corpu umanu, ma in e piante, ci hè assai poca floretina naturale. A floretina esiste soprattuttu in forma di u so derivatu glicosidicu, a florizina. A floretina assorbita da u corpu umanu si trova in a mucosa gastrica. Solu dopu chì u gruppu glicosidicu hè statu eliminatu per generà floretina, pò entre in u sistema circulatoriu è esercità u so effettu.
Nome chimicu: 2,4,6-triidrossi-3-(4-idrossifenil)propiofenone
Formula moleculare: C15H14O5
Pesu moleculare: 274,27
2.-Funzioni principali di a floretina-
I flavonoidi anu una attività antiossidante di i grassi, chì hè stata cunfirmata digià in l'anni 1960: e strutture poliidrossiliche di parechji flavonoidi ponu avè proprietà antioxidanti significative per chelazione cù ioni metallichi.
A floretina hè un eccellente antioxidante naturale. A struttura di a 2,6-diidrossiacetofenona hà un effettu antioxidante assai bonu. Hà un effettu evidente nantu à a rimozione di u perossinitritu è hà una alta concentrazione di antioxidanti in l'olii. Trà 10 è 30 PPm, pò eliminà i radicali liberi in a pelle. L'attività antioxidante di a floretina hè assai ridutta perchè u so gruppu idrossile in pusizione 6 hè rimpiazzatu da un gruppu glucosidile.
Inibisce a tirosinasi
A tirosinasi hè un metalloenzima chì cuntene rame è hè un enzima chjave in a furmazione di melanina. L'attività di a tirosinasi pò esse aduprata per valutà se u pruduttu hà un effettu sbiancante. A floretina hè un inhibitore mistu reversibile di a tirosinasi. Pò impedisce à a tirosinasi di ligà si à u so substratu cambiendu a struttura secundaria di a tirosinasi, riducendu cusì a so attività catalitica.
attività antibatterica
A floretina hè un cumpostu flavonoide cù attività antibatterica. Hà effetti inibitori annantu à una varietà di batteri Gram-pusitivi, batteri Gram-negativi è funghi.
I risultati di i testi clinichi mostranu chì dopu chì i sughjetti anu utilizatu a floretina per 4 settimane, i punti bianchi, i punti neri, e papule è a secrezione di sebum sò stati significativamente ridutti, ciò chì indica chì a floretina hà u putenziale per alleviare l'acne.
3. Ingredienti cunsigliati
essenza
2% floretina(antiossidante, sbiancante) + 10% [acidu l-ascorbicu] (antiossidante, prumuzione di collagene è sbiancamentu) + 0,5%acidu ferulicu(effettu antioxidante è sinergicu), pò resiste à i raggi ultravioletti in l'ambiente, à a radiazione infrarossa è à i danni di l'ozonu à a pelle, illuminà u tonu di a pelle, è hè più adattatu per a pelle grassa cù u tonu di a pelle opaca.
Data di publicazione: 23 d'aprile di u 2024