Ergothioneina è Ectoina, Capite veramente i so diversi effetti?

https://www.zfbiotec.com/ergothioneine-product/

Spessu sentu a ghjente parlà di e materie prime di l'ergotioneina, ectoina ? Parechje persone sò cunfuse quandu sentenu i nomi di ste materie prime. Oghje, vi purteraghju à cunnosce ste materie prime !

Ergotioneina, chì u so nome INCI inglese currispundente duveria esse Ergothioneine, hè un aminoacidu antioxidante chì hè statu scupertu per a prima volta in i funghi di l'ergot in u 1909. Hè un antioxidante naturale, sicuru è micca tossicu, è hà diverse funzioni fisiologiche cum'è a disintossicazione è u mantenimentu di a biosintesi di u DNA. L'antiossidazione si riflette principalmente in u rallentamentu di u ritmu di l'invecchiamentu di u corpu umanu. Questa hè ancu a funzione principale di l'ergothioneina. Tuttavia, per via di u corpu umanu, l'ergothioneina ùn pò esse sintetizzata da per sè, dunque deve esse ottenuta da u mondu esternu.

L'ergotioneina hà proprietà simili à i coenzimi, participa à varie attività biochimiche di u corpu umanu, è hà una forteproprietà antioxidantiQuandu hè applicatu esternamente à a pelle, pò aumentà l'attività di e cellule corticali è hà effetti anti-invecchiamento. L'ergothioneina assorbe a zona ultravioletta B è pò prevene è trattà. Per u fotoinvecchiamento di a pelle, l'ergothioneina pò mantene l'attività di i melanociti, inibisce a reazione di glicazione di e proteine ​​di a pelle, riduce a produzzione di melanina è avè un effettu schiarente di a pelle. L'ergothioneina hà ancu l'effettu di prumove a crescita di i capelli.

Ectoina, u nome cinese hè l'acidu carbossilicu tetraidrometilpirimidina, è u nome INCI inglese currispundente duveria esse Ectoin. L'acidu carbossilicu tetraidrometilpirimidina hè una polvere bianca chì hè solubile in acqua. Hè un aminoacidu ciclicu chì esiste in i microorganismi tolleranti à u sale. L'ambiente di vita di questu microorganismu hè carattarizatu da una radiazione UV elevata, secchezza, temperature estreme è alta salinità. L'acidu carbossilicu tetraidrometilpirimidina pò sopravvive in questu ambiente. Prutegge e proteine è e strutture di a membrana cellulare.

Cum'è un solutu chì cumpensa a pressione osmotica, l'ectoina esiste in i batteri alotolleranti. Ghjoca un rolu simile à un trasmettitore chimicu in e cellule, hà un effettu protettivu stabile nantu à e cellule in ambienti avversi, è pò ancu stabilizà e proteine enzimatiche in l'organismi. A struttura hà proprietà rivitalizanti per a pelle èfunzioni anti-età, pò furnisce una bona funzione idratante è di prutezzione solare, è pòsbiancà a pellePò ancu prutege i neutrofili è mustrà effetti antiinflamatori.

 


Data di publicazione: 22 di ghjennaghju di u 2024