E materie prime di matrice sò un tipu di materia prima principale per i prudutti di cura di a pelle. Sò e sustanze basiche chì custituiscenu diversi prudutti di cura di a pelle, cum'è a crema, u latte, l'essenza, ecc., è determinanu a struttura, a stabilità è l'esperienza sensoriale di i prudutti. Ancu s'elli ùn sò micca cusì glamour cum'è l'ingredienti attivi, sò a petra angulare di l'efficacia di u pruduttu.
1.Materie prime à basa di petroliu– nutrisce è prutege
Grassi: Puderanu furnisce lubrificazione, ammorbidisce a pelle, aiutà à bluccà l'umidità è impedisce a secchezza di a pelle.
Cera: A cera hè un estere cumpostu d'acidi grassi à altu cuntenutu di carbone è d'alcooli grassi à altu cuntenutu di carbone. Questu estere ghjoca un rolu in u miglioramentu di a stabilità, a regulazione di a viscosità, a riduzione di l'untuosità è a furmazione di un stratu protettivu per riduce a perdita d'acqua in i prudutti di cura di a pelle.
Idrocarburi: L'idrocarburi cumunemente usati in i prudutti di cura di a pelle includenu paraffina liquida, paraffina solida, cera di carbone brunu è vaselina.
Materie prime sintetiche: E materie prime cumuni di l'oliu sinteticu includenusqualanu,oliu di silicone, polisilossanu, acidi grassi, alcooli grassi, esteri di acidi grassi, ecc.
2. Materie prime pulverulente - modellatori di forma è struttura
E materie prime in polvere sò aduprate principalmente in i cosmetici in polvere, cum'è u talcu, a polvere di prufume, a polvere, u rossettu, u fard è l'ombretti. L'ingredienti in polvere ghjocanu parechji roli in i cosmetici, cumprese a furnitura di cupertura, l'aumentu di a levigatezza, a prumuzione di l'adesione, l'assorbimentu di l'oliu,prutezzione solare, è migliurà l'estensibilità di u produttu
Polveri inorganiche: cum'è a polvere di talcu, u caolinu, a bentonite, u carbonatu di calciu, u diossidu di titaniu, u diossidu di titaniu, a terra di diatomee, ecc., aduprate principalmente per furnisce a morbidezza è l'estensibilità di i prudutti, rendendu a pelle più delicata.
Polveri organiche: stearatu di zincu, stearatu di magnesiu, polvere di polietilene, cellulosa microcristallina, polvere di polistirene.
Data di publicazione: 26 di lugliu di u 2024