A settimana scorsa, avemu parlatu di certi materiali à basa d'oliu è pulverulenti in i materiali di matrice cusmetichi. Oghje, cuntinueremu à spiegà i materiali di matrice rimanenti: materiali di gomma è materiali solventi.
Materie prime colloidali - guardiani di a viscosità è di a stabilità
E materie prime gliali sò cumposti polimerichi solubili in acqua. A maiò parte di queste sustanze ponu espandesi in colloidi in acqua per fà appiccicà è furmà una polvere solida. Puderanu ancu esse aduprate cum'è emulsionanti per stabilizà emulsioni o suspensioni. Inoltre, ponu ancu furmà filmi è addensà gel. E materie prime gliali aduprate in i cosmetici sò principalmente divise in trè categurie: naturali è sintetiche, è semi-sintetiche.
Cumposti polimeri naturali solubili in acqua: generalmente derivati da piante o animali, cum'è l'amidu, a gomma vegetale (cum'è a gomma arabica), a gelatina animale, ecc. A qualità di queste materie prime di gomma di provenienza naturale pò esse instabile per via di cambiamenti climatichi è geografici, è ci hè un risicu di contaminazione da batteri o muffa.
I cumposti polimerichi sintetichi solubili in acqua, cumpresi l'alcol polivinilicu, a polivinilpirrolidone, l'acidu poliacrilicu, ecc., anu proprietà stabili, bassa irritazione di a pelle è prezzi bassi, rimpiazzendu cusì i cumposti polimerichi naturali solubili in acqua cum'è a principale fonte di materiali colloidali. Hè spessu adupratu cum'è adesivo, addensante, agente filmogenu è stabilizzante emulsionante in i cosmetici.
Cumposti polimeri semisintetici solubili in acqua: I più cumuni includenu metilcellulosa, etilcellulosa, carbossimetilcellulosa, idrossietilcellulosa sodica, gomma di guar è i so derivati, ecc.
Materie prime solventi - chjave per a dissoluzione è a stabilità
E materie prime solventi sò cumpunenti essenziali in parechje formule di cura di a pelle liquide, in pasta è à basa di pasta. Quandu sò cumminate cù altri ingredienti in a formula, mantenenu certe proprietà fisiche di u pruduttu. E materie prime solventi cumunemente aduprate in i cosmetici includenu principalmente acqua, etanolu, isopropanolu, n-butanolu, acetatu d'etile, ecc. L'acqua hè a più cumunamente aduprata in i prudutti di cura di a pelle.
Data di publicazione: 30 di lugliu di u 2024