1. Selezzione diingredienti sbiancanti
A selezzione di l'ingredienti sbiancanti deve rispettà i requisiti di e norme naziunali d'igiene cusmetica, seguità i principii di sicurezza è efficacia, pruibisce l'usu d'ingredienti pruibiti è evità l'usu di sustanzi cum'è u mercuriu, u piombu, l'arsenicu è l'idrochinone.
In a ricerca è u sviluppu di cusmetichi sbiancanti, hè necessariu cunsiderà i vari elementi di a via sbiancante di a pigmentazione di a pelle, diversi fattori d'influenza è diversi meccanismi di furmazione di melanina.
✏ Utilizendu unu o più ingredienti sbiancanti cù diversi meccanismi d'azione, cumminati cù parechje vie di sbiancamentu, per esercità effetti sinergichi è risolve più efficacemente i prublemi di pigmentazione di a pelle causati da parechji fattori.
✏ Fate attenzione à a cumpatibilità chimica di l'ingredienti sbiancanti scelti è custruite una architettura di formula sbiancante sicura, stabile è efficace.
Esempi d'ingredienti sbiancanti cù diversi meccanismi di sbiancamentu
2. Meccanismu di difesa UV:
✏ Assorbe a radiazione ultravioletta è riduce l'impattu di a radiazione ultravioletta nantu à i cheratinociti, cum'è l'estere etil esil metossicinnamato, l'etilesiltriazinone, l'acidu sulfonicu fenilbenzimidazolu, l'estere esil benzoato di dietilamminoidrossibenzoile, ecc.
✏ Riflette è sparghje i raggi ultravioletti, riduce l'effettu irritante di i raggi ultravioletti nantu à l'epidermide è prutegge a pelle umana, cum'è l'usu di una tazza di diossidu, ossidu di zincu, ecc.
Inibizione intracellulare di i melanociti:
✏ Inibisce l'attività di a tirosinasi, riduce a sintesi di melanina, riduce a quantità di melanina in a pelle è sbianca a pelle, cum'èarbutina,chetone di lampone, esilresorcinolo,fenetil resorcinolo, è glicirrizina.
✏ Diminuisce a via di segnalazione di i melanociti implicati in a regulazione di l'espressione di MITF è riduce l'espressione di tirosinasi, cum'è u resveratrolu, a curcumina, l'esperidina, u paeonulu è l'eritritolo
✏ Riduzzione di l'intermedi di melanina; Trasfurmendu a sintesi di melanina in sintesi di melanina marrone, eliminendu i radicali liberi di l'ossigenu è riducendu a sintesi di melanina, cum'è cisteina, glutatione, ubiquinone, acidu ascorbicu, acidu 3-o-etil ascorbicu, glucoside di acidu ascorbicu, magnesiu fosfatu di acidu ascorbicu è altri derivati VC, è ancuderivati di vitamina E
3. Inibizione extracellulare di i melanociti
4. Inibizione di u trasportu di melanina
5. Effettu antiglicazione
Selezzione di matrice
A forma di dosaggio di u pruduttu hè un mezzu per aiutà l'ingredienti attivi sbiancanti à ottene a so efficacia, è hè un vettore impurtante. A forma di dosaggio determina a matrice. A formulazione è a matrice anu un impattu significativu nantu à a stabilità è l'assorbimentu transdermicu di l'ingredienti sbiancanti.
L'aghjunghje ciecamente ingredienti sbiancanti à i prudutti, ignurendu a cumbinazione di ingredienti sbiancanti è l'impattu di e forme di dosaggio nantu à a so assorbimentu transdermica, ùn pò micca necessariamente purtà à una sicurezza, stabilità è efficacia soddisfacenti di u pruduttu.
E forme di dosaggio di i prudutti sbiancanti includenu principalmente lozione, crema, acqua, gel, maschera facciale, oliu per a cura di a pelle, ecc.
✏ Lozione in crema: U sistema stessu cuntene oliu è emulsionante, è altri ingredienti chì prumove a penetrazione ponu ancu esse aghjunti. A formula hà una grande cumpatibilità. Certi ingredienti sbiancanti cù bassa solubilità è faciule ossidazione è decolorazione ponu esse aduprati in u sistema ottimizendu a formula. A sensazione di a pelle hè ricca, chì pò aghjustà a cumbinazione di oliu è emulsionante per creà una sensazione di pelle fresca o spessa, o pò aghjunghje agenti chì prumove a penetrazione per prumove l'assorbimentu transdermicu di l'ingredienti sbiancanti.
✏ Gel acquaticu: formula generalmente senza oliu o menu oleosa, adatta per u pusizionamentu di a pelle grassa, prudutti estivi, acqua di maquillaje è altre esigenze di cuncepimentu. Questa forma di dosaggio hà certe limitazioni, è l'ingredienti sbiancanti cù bassa solubilità ùn sò micca adatti per l'usu in a formula di questu tipu di forma di dosaggio. Quandu si cuncepiscenu i prudutti, hè necessariu cunsiderà a cumpatibilità di l'ingredienti sbiancanti trà di elli, è altre proprietà.
✏ Maschera facciale: Applicà a maschera facciale fissa direttamente nantu à a superficia di a pelle per addulcì a cuticula, impedisce l'evaporazione di l'acqua è accelerà a penetrazione è l'assorbimentu di l'ingredienti attivi. Tuttavia, u patch di maschera facciale hà una grande zona di cuntattu cù a pelle, ciò chì rende a pelle più propensa à esse intollerante è hà esigenze più elevate nantu à a dolcezza di u pruduttu. Dunque, alcuni ingredienti sbiancanti cù una scarsa tolleranza ùn sò micca adatti per esse aghjunti à a formula di a maschera facciale sbiancante.
✏ Oliu per a cura di a pelle: aghjunghjite ingredienti sbiancanti solubili in oliu è olii per furmà oliu per a cura di a pelle, o cumminà cù una formula acquosa per furmà duie formulazioni d'essenza sbiancante à doppia dose.
Selezzione di u sistema di emulsificazione
U sistema di emulsificazione hè u vettore u più cumune è largamente utilizatu in i cosmetici, postu chì pò furnisce tutti i tipi di attività è ingredienti. L'agenti sbiancanti cù proprietà cum'è l'idrofilicità, l'oleofilità, è a facile decolorazione è ossidazione ponu esse applicati in i sistemi di emulsione per mezu di a tecnulugia di ottimizazione di e formule, furnendu un grande spaziu per a currispundenza di l'efficacia di u produttu.
I sistemi di emulsificazione cumunimenti usati includenu u sistema acqua in oliu (0/W), u sistema oliu in acqua (W/0) è u sistema di emulsificazione multipla (W/0/W, O/W/0).
Selezzione di altri ingredienti ausiliari
Per migliurà ulteriormente l'effettu sbiancante di u pruduttu, devenu ancu esse scelti altri eccipienti, cum'è olii, idratanti, agenti calmanti, sinergisti, ecc.
Data di publicazione: 06-02-2024