Amparamu l'ingredienti inseme - Squalane

https://www.zfbiotec.com/skin-damage-repair-anti-aging-active-ingredient-squalane-product/
U squalanu hè un idrocarburu ottenutu per idrogenazione diSqualeneHà un aspettu incolore, inodore, luminosu è trasparente, una alta stabilità chimica è una bona affinità per a pelle. Hè ancu cunnisciutu cum'è a "panacea" in l'industria di a cura di a pelle.
In paragone cù a faciule ossidazione di u squalene, a stabilità di u squalene idrogenatu, cunnisciutu ancu cum'è squalane, hè assai migliurata.
U squalane ùn hà micca solu l'effettu idratante di u squalene, ma ùn si deteriora micca facilmente, è hè più amichevule per a pelle è permeabile. Pò mischjà si rapidamente cù a membrana di sebum è hè assai adattatu per fà prudutti di cura di a pelle.
U rolu u più impurtante:
Idratanteè idratante
L'oliu secretu naturalmente da a pelle cuntene circa u 12% di squalene, chì hè unu di i cumpunenti di a membrana di sebum di a pelle. U squalane ottenutu dopu l'idrogenazione hà una bona affinità cù a pelle è pò dissolve si rapidamente cù l'oliu in a pelle, furmendu una pellicola protettiva fina è traspirante nantu à a superficia di a pelle per mantene l'equilibriu di l'umidità è impedisce a perdita di umidità di a pelle. A so forte permeabilità permette à a pelle di ghjunghje rapidamente à l'equilibriu acqua-oliu.
Migliurà a funzione di barriera di a pelle
A funzione di barriera di a superficia di a pelle hè principalmente di impedisce à l'inquinanti esterni è à e sustanze nocive di causà danni à a pelle, impedendu ancu a perdita di umidità.
U squalane forma una pellicola protettiva nantu à a pelle, rinfurzendu a funzione di barriera cutanea è pruteggendu a pelle da l'influenze ambientali esterne.
À u listessu tempu, u squalane hà ancu l'effettu di rinfurzà a riparazione di l'epidermide è di riparà e cellule danneggiate. Pò apre i pori di a pelle, prumove a microcirculazione trà u sangue, rinfurzendu cusì u metabolismu cellulare è ottenendu l'effettu di riparazione di e cellule danneggiate.
Antiossidante
Per miliardi d'anni, u squalene/alcanu hà prutettu a pelle di i mammiferi da i danni causati da a radiazione ultravioletta. L'esperimenti anu dimustratu chì u squalene/alcanu pò catturà a radiazione ultravioletta, impedendu à e cellule di a pelle l'ossidazione, l'invecchiamentu è u cancru causatu da una eccessiva esposizione à a radiazione ultravioletta. Sta caratteristica face ancu chì u squalane sia adupratu invari UVprudutti di cura di a pelle resistenti.
Tipu di pelle adattatu
U squalane hè stabile in cumpusizione, dolce in natura, adattatu per ogni tipu di pelle, è pò aiutà à mantene l'idratazione è l'elasticità di a pelle.
Inoltre, u squalanu hà una bassa sensibilità è irritazione, è i musculi sensibili ponu aduprà cun fiducia.


Data di publicazione: 15 di lugliu di u 2024