L'acidu ferulicu, cunnisciutu ancu com'è l'acidu 3-methoxy-4-hydroxycinnamic, hè un compostu di l'acidu fenolicu largamente presente in e piante. Ghjoca un rolu di supportu strutturale è di difesa in i muri di e cellule di parechje piante. En 1866, l'Hlasweta H allemand a été isolé pour la première fois de Ferula foetida regei et donc nommé acide ferulique. Dopu, a ghjente hà extrattu l'acidu ferulicu da e sementi è e foglie di diverse piante. A ricerca hà dimustratu chì l'acidu ferulic hè unu di l'ingredienti efficaci in parechji medicini tradiziunali chinesi cum'è ferula, Ligusticum chuanxiong, Angelica sinensis, Gastrodia elata è Schisandra chinensis, è hè unu di i principali indicatori per a misurazione di a qualità di sti erbe.
L'acidu ferulicuhà una larga gamma di effetti è hè largamente utilizatu in industrii cum'è a medicina, l'alimentariu, a bellezza è a cura di a pelle
In u campu di a cura di a pelle, l'acidu ferulicu pò resiste efficacemente à a radiazione ultravioletta, inibisce l'attività di tirosinasi è melanociti, è hà antirughe,anti-aging, effetti antioxidanti è sbiancanti.
antioxidante
L'acidu ferulicu pò neutralizà efficacemente i radicali liberi è riduce i so danni à e cellule di a pelle. U mecanismu hè chì l'acidu ferulicu furnisce l'elettroni à i radicali liberi per stabilizzà elli, impediscendu cusì a reazzione oxidativa di a catena causata da i radicali liberi, prutegge l'integrità è a funzione di e cellule di a pelle. Puderà ancu eliminà e spezie di l'ossigenu reattivu eccessivu in u corpu è inibisce u stress di l'ossigenu inibendu a produzzione di perossu di lipidi MDA.
Ci hè un ingredientu chì pò sinergicamente migliurà l'efficacità cù l'acidu ferulicu? U più classicu hè CEF (a cumminazzioni di "Vitamina C+Vitamin E + Ferulic Acid" abbreviatu cum'è CEF), chì hè largamente ricunnisciutu in l'industria. Sta cumminazzioni ùn solu migliurà l'antioxidante è l'abilità di sbiancante di VE è VC, ma ancu migliurà a so stabilità in a formula. Inoltre, l'acidu ferulicu hè una bona cumminazione cù resveratrol o retinol, chì pò ancu rinfurzà a capacità di difesa antioxidante generale.
Prutezzione di luce
L'acidu ferulicu hà una bona absorption UV intornu à 290-330nm, mentri a radiazione UV trà 305-315nm hè più prubabile di induce eritema di a pelle. L'acidu ferulicu è i so derivati ponu alleviate l'effetti tossichi di l'irradiazione UVB d'alta dosi nantu à i melanocytes è anu un certu effettu fotoprotettivu nantu à l'epidermisa.
Inibisce a degradazione di u collagene
L'acidu ferulicu hà un effettu protettivu nantu à e strutture principali di a pelle (keratinocytes, fibroblasts, collagen, elastina) è pò impedisce a degradazione di u collagen. L'acidu ferulicu reduce a rottura di u collagenu regulendu l'attività di l'enzimi rilativi, mantenendu cusì a pienezza è l'elasticità di a pelle.
Imbiancatura èanti-inflammatory
In termini di imbiancatura, l'acidu ferulicu pò inibisce a produzzione di melanina, riduce a furmazione di pigmentazione, è rende u tonu di a pelle più uniforme è luminoso. U so mecanismu d'azzione hè di affettà a via di signalazione in i melanociti, riduce l'attività di tirosinasi, è cusì diminuite a sintesi di melanina.
In quantu à l'effetti antiinflamatori, l'acidu ferulicu pò inibisce a liberazione di mediatori inflammatorii è alleviate a inflamazioni di a pelle. Per a pelle propensu à l'acne o sensibile, l'acidu ferulicu pò allevà u rossu, l'inflamazione è u dolore, prumove a riparazione è a ricuperazione di a pelle.
Tempu di Postu: Aug-27-2024