L'acidu ferulicu, cunnisciutu ancu cum'è acidu 3-metossi-4-idrossicinnamicu, hè un cumpostu d'acidu fenolicu largamente prisente in e piante. Ghjoca un rolu di supportu strutturale è di difesa in i muri cellulari di parechje piante. In u 1866, a Hlasweta H tedesca hè stata isolata per a prima volta da Ferula foetida regei è dunque chjamata acidu ferulicu. Dopu, a ghjente hà estrattu l'acidu ferulicu da i semi è e foglie di varie piante. A ricerca hà dimustratu chì l'acidu ferulicu hè unu di l'ingredienti efficaci in varie medicine tradiziunali cinesi cum'è ferula, Ligusticum chuanxiong, Angelica sinensis, Gastrodia elata è Schisandra chinensis, è hè unu di i principali indicatori per misurà a qualità di queste erbe.
Acidu ferulicuhà una larga gamma d'effetti è hè largamente adupratu in industrie cum'è a medicina, l'alimentazione, a bellezza è a cura di a pelle
In u campu di a cura di a pelle, l'acidu ferulicu pò resiste efficacemente à a radiazione ultravioletta, inibisce l'attività di a tirosinasi è di i melanociti, è hà proprietà antirughe.anti-invecchiamento, effetti antioxidanti è sbiancanti.
antioxidante
L'acidu ferulicu pò neutralizà efficacemente i radicali liberi è riduce i so danni à e cellule di a pelle. U mecanismu hè chì l'acidu ferulicu furnisce elettroni à i radicali liberi per stabilizzalli, impedendu cusì a reazione à catena ossidativa causata da i radicali liberi, pruteggendu l'integrità è a funzione di e cellule di a pelle. Pò ancu eliminà l'eccessu di spezie reattive di l'ossigenu in u corpu è inibisce u stress di l'ossigenu inibendu a produzzione di perossidu lipidicu MDA.
Ci hè qualchì ingrediente chì pò migliurà sinergicamente l'efficacia cù l'acidu ferulicu? U più classicu hè CEF (a cumminazione di "Vitamina C+Vitamina E+Acidu Ferulicu" abbreviatu cum'è CEF), chì hè largamente ricunnisciutu in l'industria. Sta cumminazione ùn solu migliora e capacità antioxidanti è sbiancanti di VE è VC, ma migliora ancu a so stabilità in a formula. Inoltre, l'acidu ferulicu hè una bona cumminazione cù u resveratrolu o u retinolu, chì pò migliurà ulteriormente a capacità generale di difesa antioxidante.
Prutezzione da a luce
L'acidu ferulicu hà una bona assorbenza di i raggi UV intornu à 290-330 nm, mentre chì a radiazione UV trà 305-315 nm hè più prubabile d'induce eritema cutaneu. L'acidu ferulicu è i so derivati ponu alleviare l'effetti secundarii tossichi di l'irradiazione UVB à dosi elevate nantu à i melanociti è avè un certu effettu fotoprotettivu nantu à l'epidermide.
Inibisce a degradazione di u collagene
L'acidu ferulicu hà un effettu prutettivu nantu à e strutture principali di a pelle (cheratinociti, fibroblasti, collagene, elastina) è pò inibisce a degradazione di u collagene. L'acidu ferulicu riduce a degradazione di u collagene regulendu l'attività di l'enzimi cunnessi, mantenendu cusì a pienezza è l'elasticità di a pelle.
Sbiancamentu èantiinflamatoriu
In termini di sbiancamentu, l'acidu ferulicu pò inibisce a pruduzzione di melanina, riduce a furmazione di pigmentazione è rende u tonu di a pelle più uniforme è luminosu. U so mecanismu d'azione hè di influenzà a via di segnalazione in i melanociti, riduce l'attività di a tirosinasi è cusì diminuisce a sintesi di melanina.
In termini d'effetti antiinflamatori, l'acidu ferulicu pò inibisce a liberazione di mediatori inflammatori è alleviare l'inflammazione di a pelle. Per a pelle propensa à l'acne o sensibile, l'acidu ferulicu pò alleviare u rossore, u gonfiore è u dolore, prumove a riparazione è a ripresa di a pelle.
Data di publicazione: 27 d'aostu 2024