Amparamu inseme l'ingredienti di a cura di a pelle - Panthemol

https://www.zfbiotec.com/dl-panthenol-product/
U pantenolo hè un derivatu di a vitamina B5, cunnisciuta ancu cum'è retinolo B5. A vitamina B5, cunnisciuta ancu cum'è acidu pantotenicu, hà proprietà instabili è hè facilmente influenzata da a temperatura è da a formulazione, ciò chì porta à una diminuzione di a so biodisponibilità. Dunque, u so precursore, u pantenolo, hè spessu adupratu in formulazioni cusmetiche.
In paragone cù a vitamina B5/acidu pantotenicu, u pantenolo hà proprietà più stabili cù un pesu moleculare di solu 205. Pò penetrà efficacemente in u stratu corneu è cunvertisce rapidamente in vitamina B5, chì hè una parte essenziale di u metabolismu di u corpu è una materia prima impurtante per a sintesi di a coenzima A.CoenzimaA hè un fattore ausiliariu in diverse vie di reazione enzimatica in u corpu. Participa à u metabolismu energeticu cellulare, furnendu energia per l'attività vitali di u corpu. Inoltre, participa ancu à u metabolismu di diversi cumpunenti chjave in a pelle, cum'è u colesterolu, l'acidi grassi è a sintesi di sfingolipidi.
L'applicazione topica di pantenolo nantu à a pelle hà cuminciatu in u 1944 è hà una storia di più di 70 anni. Hè principalmente adupratu in cusmetichi per scopi idratanti, calmanti è riparatori.

U rolu u più impurtante
Idratanteè migliurà e barriere
U pantenolo stessu hà e funzioni di assorbimentu è ritenzione di l'umidità, mentre prumove a sintesi di i lipidi, aumentendu a fluidità di e molecule lipidiche è di i microfilamenti di cheratina, migliorandu l'ambiente rigidu trà i cheratinociti è aiutendu à mantene una funzione di barriera sana di a pelle. Ci vole à nutà chì per chì u pantenolo migliori l'effettu di barriera, a cuncentrazione deve esse 1% o più, altrimenti 0,5% pò esse solu un effettu idratante.

Calmante
L'effettu calmante di u pantenolo vene principalmente da dui aspetti: ① prutezzione contr'à i danni di u stress ossidativu ② riduzione di a risposta infiammatoria
① U pantenolo pò riduce a pruduzzione di spezie reattive di l'ossigenu in e cellule di a pelle, mentre chì aumenta u mecanismu antioxidante di a pelle, cumprese l'induzione di e cellule di a pelle à sprime più fattore antioxidante - eme ossigenasi-1 (HO-1), aumentendu cusì a capacità antioxidante di a pelle. L'acidu pantotenicu pò riduce a risposta infiammatoria. Dopu avè stimulatu i cheratinociti cù a capsaicina, a liberazione di i fattori infiammatori IL-6 è IL-8 aumenta significativamente. Tuttavia, dopu u trattamentu cù l'acidu pantotenicu, a liberazione di fattori infiammatori pò esse inibita, riducendu cusì a risposta infiammatoria è alleviendu l'infiammazione.

Prumoveriparazione
Quandu a cuncentrazione di pantenolo hè trà 2% è 5%, pò prumove a rigenerazione di a pelle umana dannighjata. Dopu avè trattatu u mudellu di ferita laser cù pantenolo, l'espressione di Ki67, un marcatore per a proliferazione di cheratinociti, hè aumentata, indicendu chì più cheratinociti sò entrati in u statu proliferativu è anu prumuvutu a rigenerazione epidermica. Intantu, l'espressione di filaggrina, un marcatore impurtante per a differenziazione di i cheratinociti è a funzione di barriera, hè ancu aumentata, indicendu a prumuzione di a riparazione di a barriera cutanea. Un novu studiu in u 2019 hà dimustratu chì u pantenolo prumove a guarigione di e ferite più velocemente di l'oliu minerale è pò ancu migliurà e cicatrici.


Data di publicazione: 30 d'aostu 2024