Novu Ingredientu Attivu di Cosmetici di Celebrità d'Internet - Ectoine

Ectoina, chì u so nome chimicu hè acidu carbossilicu tetraidrometilpirimidina/tetraidropirimidina, hè un derivatu di l'aminoacidi. A fonte originale hè un lavu salatu in u desertu egizianu chì in cundizioni estreme (alte temperature, siccità, forte radiazione UV, alta salinità, stress osmoticu) i batteri alofili di u desertu producenu un cumpunente protettivu naturale in u stratu esternu di a cellula. L'ectoina si pò truvà in natura in un gran numeru di batteri diversi, chì a producenu precisamente per e ragioni citate prima. Benintesa, un tale effettu protettivu eccezziunale nantu à e spezie chì a producenu hà suscitatu numerosi studii nantu à l'usu putenziale di l'ectoina in l'omu.

fonte d'ectoina

 

Benefici di l'ectoina per a cura di a pelle:

1. Idratante

Una di e ragioni per chìEctoinapò permette à i batteri alofili di sopravvive in ambienti estremi hè chì pò regulà a pressione osmotica. Hè una sustanza idrofila assai forte. Ancu s'è u pesu moleculare hè chjucu, pò furmà una "guscia d'idratazione" intornu à e cellule è e proteine ​​cumbinendu si cù e molecule d'acqua in l'ambiente circundante, simile à una pellicola protettiva stabile. Per riduce a perdita di umidità di a pelle.

Umidificante ectoina

2. Migliurà a capacità protettiva di a pelle

Hè precisamente perchèEctoinapò cumminà si cù e molecule d'acqua per furmà una cunchiglia protettiva, dunque in più di impedisce a perdita di umidità di a pelle, pò ancu esse adupratu cum'è un "muru di a cità" per prutege a pelle da a stimulazione è i danni esterni, nutrisce è stabilizà a pelle, è rinfurzà a capacità di resistere à i raggi ultravioletti è à l'inquinamentu.

3. Riparazione è calmante

Ectoinahè ancu un ingrediente riparatore assai utile, soprattuttu quandu si sperimenta sensibilità di a pelle, danni à a barriera, rottura di l'acne è rossore dopu à una scottatura solare. Sceglie questu ingrediente pò avè un certu effettu calmante. A fragilità è u discomfort di a pelle saranu gradualmente migliurati.


Data di publicazione: 21 di lugliu di u 2023