Pupularizazione scientifica di l'ingredienti per a cura di a pelle

https://www.zfbiotec.com/vitamines/
Bisogni idratanti è d'idratazione -acidu ialuronicu
In u cunsumu d'ingredienti chimichi per a cura di a pelle in linea in u 2019, l'acidu ialuronicu hè statu u primu. L'acidu ialuronicu (cunnisciutu cum'è acidu ialuronicu)

Hè un polisaccaride lineare naturale chì esiste in i tessuti umani è animali. Cum'è u principale cumpunente di a matrice extracellulare, hè distribuitu principalmente in u corpu vitreu, l'articuli, u cordone umbilicale, a pelle è altre parti di u corpu umanu, ghjucendu funzioni fisiologiche impurtanti. L'acidu ialuronicu hà bone proprietà fisiche è chimiche è funzioni biologiche cum'è a ritenzione d'acqua, a lubricità, a viscoelasticità, a biodegradabilità è a biocompatibilità. Hè attualmente a sustanza più idratante truvata in natura è hè cunnisciuta cum'è u fattore idratante naturale ideale. In generale, una soluzione acquosa di acidu ialuronicu puru à 2% pò mantene fermamente u 98% di umidità. Dunque, l'acidu ialuronicu hè largamente utilizatu in u campu di i cosmetici.

Bisogni di sbiancamentu –Niacinamide
A niacinamide hè l'ingredientu sbiancante u più pupulare è una vitamina B3. U mecanismu d'azione di a nicotinamide hà trè aspetti: prima, accelera u metabolismu è prumove a spargimentu di melanociti chì cuntenenu melanina; secondu, pò agisce nantu à a melanina digià prodotta, riducendu u so trasferimentu à e cellule di a superficia; terzu, a nicotinamide pò ancu prumove a sintesi di proteine epidermiche, migliurà a capacità di difesa di a pelle è aumentà u cuntenutu di umidità di a pelle. Tuttavia, a niacinamide di bassa purezza pò causà intolleranza, dunque a niacinamide in i cosmetici hà un cuntrollu strettu nantu à e materie prime è l'impurità, risultendu in standard più elevati in a cuncepimentu è u prucessu di formula.

Dumanda di sbiancamentu - VC è i so derivati
Vitamina C(L'acidu ascorbicu, cunnisciutu ancu cum'è acidu L-ascorbicu) hè l'ingredientu sbiancante u più anticu è u più classicu, cù effetti sbiancanti sia per via orale sia topica. Pò inibisce a sintesi di melanina, riduce a melanina, aumentà u cuntenutu di collagene è migliurà u culore di a pelle, riduce a permeabilità vasculare è l'inflammazione, dunque hà ancu boni effetti nantu à l'inflammazione è e strisce di sangue rossu.

Ingredienti simili includenu derivati VC, chì sò più dolci è più stabili. Quelli cumuni includenu etere etilicu VC, fosfatu di ascorbatu di magnesiu/sodiu, glucoside di ascorbatu è palmitatu di ascorbatu. Sò generalmente sicuri, ma alte concentrazioni ponu esse irritanti, instabili è facilmente ossidati è decomposti da danni leggeri.

Dumanda anti-invecchiamento –peptidi
Attualmente, l'età di l'usu di i prudutti antietà hè in continua diminuzione, è i ghjovani cercanu constantemente l'antietà. L'ingredientu antietà ben cunnisciutu hè u peptide, chì hè aghjuntu à parechji prudutti antietà di marche cosmetiche di alta gamma. I peptidi sò proteine ​​cù un numeru minimu di 2-10 aminoacidi (l'unità più chjuca di proteina). I peptidi ponu prumove a proliferazione di collagene, fibre di elastina è acidu ialuronicu, aumentà u cuntenutu di umidità di a pelle, aumentà u spessore di a pelle è riduce e linee fini. In precedenza, L'Oréal hà annunziatu a creazione di una joint venture cù Singuladerm da a Spagna in Cina. U pruduttu emblematicu di a cumpagnia, SOS Emergency Repair Ampoule, si concentra nantu à Acetyl Hexapeptide-8, un peptide chì blocca i neurotrasmettitori cù un mecanismu simile à a tossina botulinica. Inibendu l'acetilcolina, blocca lucalmente a trasmissione di i signali di cuntrazione musculare, rilassa i musculi facciali, leviga e rughe, in particulare e linee di espressione facciale.

Dumanda anti-invecchiamento -retinolu
U retinolu (retinolu) hè un membru di a famiglia di e vitamine A, chì include u retinolu (cunnisciutu ancu cum'è retinolu), l'acidu retinoicu (acidu A), u retinolu (aldeide A) è diversi esteri di retinolu (esteri A).

L'alcol agisce cunvertendu si in l'acidu A in u corpu. Teoricamente, l'acidu A hà u megliu effettu, ma per via di a so alta irritazione di a pelle è di l'effetti secundarii, ùn pò micca esse adupratu in i prudutti di cura di a pelle secondu e regulazioni naziunali. Dunque, a maiò parte di i prudutti di cura di a pelle chì usemu di solitu aghjunghjenu alcolu A o estere A, chì si cunverte lentamente in acidu A dopu esse entratu in a pelle per fà effettu. Un alcolu adupratu per a cura di a pelle hà principalmente i seguenti effetti: riduzione di e rughe, anti-invecchiamento: Un alcolu hà l'effettu di regulà u metabolismu di l'epidermide è di u stratu corneum, riducendu efficacemente e linee fini è e rughe, lisciando a pelle ruvida è migliorando a struttura di a pelle Pori fini: L'alcolu A pò migliurà a qualità di a pelle aumentendu u rinnovu cellulare, impedendu a degradazione di u collagene è rendendu i pori menu evidenti Rimozione di l'acne: Un alcolu pò rimuovere l'acne, rimuovere e cicatrici di l'acne, è l'usu esternu pò aiutà à trattà condizioni cum'è l'acne, u pus, i foruncoli è l'ulcere di a superficia di a pelle. Inoltre, l'alcolu A pò ancu sbiancà è avè proprietà antioxidanti.

L'alcol hà boni effetti, ma ci sò ancu svantaghji. Da una parte, hè instabile. Quandu hè aghjuntu à i prudutti di cura di a pelle, l'effettu s'indebulisce cù u tempu, è si decompone ancu sottu à una esposizione prolungata à a luce, chì pò irrità a pelle durante u prucessu di decomposizione. Da l'altra parte, hà un certu gradu d'irritazione. Se a pelle hè intollerante, hè propensa à allergie cutanee, prurito, pelle chì scoppia, rossore è sensazione di brusgiatura.

 


Data di publicazione: 14 di settembre di u 2024