U Sicretu di a Rimozione di a Pelle è di e Macchie

1) U Sicretu di a Pelle
I cambiamenti di u culore di a pelle sò principalmente influenzati da i trè fattori seguenti.
1. U cuntenutu è a distribuzione di diversi pigmenti in a pelle affettanu l'eumelanina: questu hè u pigmentu principale chì determina a prufundità di u culore di a pelle, è a so cuncentrazione affetta direttamente a luminosità di u tonu di a pelle. Trà e persone nere, i granuli di melanina sò grandi è densamente distribuiti; Trà l'Asiatici è i Caucasici, hè più chjuca è più dispersa. Feomelanina: dà à a pelle un tonu di culore da giallu à rossu. U so cuntenutu è a so distribuzione determinanu u tonu caldu è fretu di u culore di a pelle, per esempiu, l'Asiatici anu di solitu un cuntenutu più altu di melanina marrone. Carotenoidi è flavonoidi: Quessi sò pigmenti esogeni derivati da a dieta, cum'è carotte, zucche è altri alimenti ricchi di beta carotene, chì ponu aghjunghje una tonalità da gialla à aranciu à a pelle.
2. U cuntenutu di emoglobina in u sangue di a pelle hè chjamatu Ossiemoglobina: L'ossiemoglobina, chì hè di culore rossu brillanti è abbundante in a pelle, pò fà chì a pelle pare più vibrante è sana. Desossiemoglobina: L'emoglobina micca ossigenata appare rossa scura o viola, è quandu a so proporzione in u sangue hè alta, a pelle pò appare pallida.
3. In più di altri fattori, u culore di a pelle hè ancu influenzatu da a circulazione sanguigna, u stress ossidativu, i livelli ormonali è i fattori ambientali cum'è l'esposizione à i raggi UV. Per esempiu, a radiazione ultravioletta stimula i melanociti à pruduce più melanina per prutege a pelle da i danni.

2) U sicretu di a pigmentazione

E macchie, cunnisciute in medicina cum'è lesioni di pigmentazione, sò un fenomenu di scurimentu lucalizatu di u culore di a pelle. Puderanu avè diverse forme, dimensioni è culori, è avè diverse origini.

E macchie ponu esse divise grossolanamente in i seguenti tipi:
Lentiggini: tipicamente piccule macchie marroni ben definite, di culore più chjaru, chì cumpariscenu principalmente nantu à a faccia è altre zone di a pelle spessu esposte à u sole.
Macchie solari o macchie di l'età: Queste macchie sò grande, varieghjanu in culore da u marrone à u neru, è si trovanu cumunemente nantu à a faccia, e mani è altre zone di e persone di mezza età è anziane chì sò state esposte à u sole per un bellu pezzu.
U melasma, cunnisciutu ancu cum'è "macchie di gravidanza", si prisenta tipicamente cum'è macchie marroni scure simmetriche nantu à a faccia chì sò assuciate à cambiamenti in i livelli ormonali.
Iperpigmentazione postinflamatoria (PIH): Questa hè una pigmentazione furmata per via di una deposizione aumentata di pigmentu dopu l'inflammazione, cumunemente vista dopu a guarigione di l'acne o di i danni à a pelle.

I fattori genetichi cuntribuiscenu à a furmazione di a pigmentazione: Certi tipi di pigmentazione, cum'è e lentiggini, anu una chiara predisposizione genetica familiale. Esposizione à i raggi ultravioletti: A radiazione ultravioletta hè a causa principale di varie pigmentazioni, in particulare e macchie solari è u melasma. Livelli ormonali: A gravidanza, i medicinali contraccettivi o i disordini endocrini ponu tutti causà cambiamenti in i livelli ormonali, purtendu à u sviluppu di u melasma. Infiammazione: Qualsiasi fattore chì provoca infiammazione di a pelle, cum'è l'acne, i traumi o e reazioni allergiche, pò scatenà una pigmentazione post-infiammatoria. Effetti secundarii di i medicinali: Alcuni medicinali, cum'è certi medicinali antimalarici è medicinali chemioterapici, ponu causà a deposizione di pigmenti. Culore di a pelle: E persone cù tonalità di a pelle più scure sò più propensi à una pigmentazione eccessiva.

https://www.zfbiotec.com/anti-aging-ingredients/

 


Data di publicazione: 12 dicembre 2024