Vitamina C in i prudutti di cura di a pelle: perchè hè cusì pupulare?

In l'industria di a bellezza è di a cura di a pelle, ci hè un elementu chì hè amatu da tutte e zitelle, è questu hè a vitamina C.

U sbiancamentu, a rimuzione di e lentiggini è a bellezza di a pelle sò tutti effetti putenti di a vitamina C.

1. I benefici di bellezza di a vitamina C:
1) Antiossidante
Quandu a pelle hè stimulata da l'esposizione à u sole (radiazione ultravioletta) o da inquinanti ambientali, si genera una grande quantità di radicali liberi. A pelle si basa nantu à un sistema cumplessu d'antioxidanti enzimatici è non enzimatici per prutegesi da i danni di i radicali liberi.
U VC hè l'antioxidante u più abbundante in a pelle umana, utilizendu a so natura altamente ossidabile per rimpiazzà altre sustanze è prutegele da l'ossidazione. In altre parole, u VC si sacrifica per neutralizà è eliminà i radicali liberi, pruteggendu cusì a pelle.

2) Inibisce a pruduzzione di melanina
A VC è i so derivati ponu interferisce cù a tirosinasi, riduce u tassu di cunversione di a tirosinasi è diminuisce a pruduzzione di melanina. In più di inibisce a tirosinasi, a VC pò ancu agisce cum'è agente riduttore per a melanina è u pruduttu intermediu di a sintesi di a melanina, a dopaquinone, riducendu u neru à incolore è ottenendu effetti sbiancanti. A vitamina C hè un agente sbiancante per a pelle sicuru è efficace.

3) Crema solare per a pelle

A VC participa à a sintesi di collagene è mucopolisaccaridi, prumove a guarigione di e ferite, impedisce e scottature solari è evita e sequele lasciate da l'eccessiva esposizione à u sole. À u listessu tempu, a vitamina C hà eccellenti proprietà antioxidanti è pò catturà è neutralizà i radicali liberi in a pelle, prevenendu i danni da i raggi ultravioletti. Dunque, a vitamina C hè chjamata "protezione solare intradermica". Ancu s'ella ùn pò micca assorbe o bluccà i raggi ultravioletti, pò pruduce un effettu protettivu contr'à i danni ultravioletti in u derma. L'effettu di prutezzione solare di l'aghjunta di VC hè basatu scientificamente ~

4) Prumove a sintesi di collagene

A perdita di collagene è elastina pò fà chì a nostra pelle diventi menu elastica è sperimenti fenomeni d'invecchiamentu cum'è e rughe fini.

A principale differenza trà u collagene è e proteine regulare hè chì cuntene idrossiprolina è idrossilisina. A sintesi di sti dui aminoacidi richiede l'implicazione di a vitamina C.
L'idrossilazione di a prolina durante a sintesi di u collagene richiede a participazione di a vitamina C, dunque a carenza di vitamina C impedisce a normale sintesi di u collagene, purtendu à disordini di cunnessione cellulare.

5) Riparazione di e barriere danneggiate per prumove a guarigione di e ferite

A vitamina C pò prumove a differenziazione di i cheratinociti, stimulà a funzione di barriera epidermica è aiutà à ricustruisce u stratu epidermicu. Cusì, a vitamina C hà un effettu assai pusitivu nantu à a barriera cutanea.

Hè ancu per quessa chì unu di i sintomi di a mancanza di stu nutriente hè una scarsa guarigione di e ferite.

6) Antiinflamatoriu

A vitamina C hà ancu eccellenti effetti antibatterichi è antiinflamatori, chì ponu riduce l'attività di u fattore di trascrizione di varie citochine infiammatorie. Dunque, a vitamina C hè spessu aduprata da i dermatologi per trattà e malatie infiammatorie di a pelle cum'è l'acne.

2. Chì sò i sfarenti tipi di vitamina C ?
A vitamina C pura hè chjamata acidu L-ascorbicu (L-AA). Questa hè a forma di vitamina C a più biologicamente attiva è a più studiata. Tuttavia, sta forma s'ossida rapidamente è diventa inattiva in aria, calore, luce o cundizioni di pH estreme. I scientifichi anu stabilizatu L-AA cumbinendulu cù a vitamina E è l'acidu ferulicu per l'usu in i cosmetici. Ci sò parechje altre formule per a vitamina C, cumprese l'acidu ascorbicu etilicu 3-0, u glucoside d'ascorbatu, u fosfatu d'ascorbatu di magnesiu è di sodiu, l'ascorbatu di tetraesil decanolu, l'ascorbatu tetraisopropilpalmitat è l'ascorbatu palmitat. Quessi derivati ùn sò micca vitamina C pura, ma sò stati mudificati per migliurà a stabilità è a tolleranza di e molecule d'acidu ascorbicu. In termini d'efficacia, parechje di queste formule anu dati cuntradittori o necessitanu ulteriori ricerche per validà a so efficacia. L'acidu L-ascorbicu, l'ascorbatu di tetraesil decanolu è l'ascorbatu tetraisopalmitat stabilizatu cù vitamina E è acidu ferulicu anu a maiò parte di i dati chì sustenenu u so usu.

32432 (1)


Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2024