Vitamina C in i prudutti di a pelle: perchè hè cusì populari?

In l'industria di a bellezza è a cura di a pelle, ci hè un elementu chì hè amatu da tutte e ragazze, è questu hè a vitamina C.

U sbiancamentu, a rimozione di freckle è a bellezza di a pelle sò tutti l'effetti putenti di a vitamina C.

1 、 I benefici di bellezza di a vitamina C:
1) Antioxidante
Quandu a pelle hè stimulata da l'esposizione à u sole (radiazione ultraviolet) o contaminanti ambientali, una grande quantità di radicali liberi sò generati. A pelle s'appoghja nantu à un sistema cumplessu di antioxidanti enzimatici è non enzimatici per prutegge si da i danni radicali liberi.
VC hè l'antioxidante più abbundante in a pelle umana, utilizendu a so natura altamente ossidabile per rimpiazzà altre sustanzi è prutegge da l'ossidazione. In altri palori, VC si sacrifica per neutralizà è eliminà i radicali liberi, prutegge cusì a pelle.

2) Inibisce a produzzione di melanina
VC è i so derivati ​​ponu interferiscenu cù a tirosinasi, riduce a rata di cunversione di tirosinasi è diminuite a produzzione di melanina. In più di inibisce a tirosinasi, VC pò ancu agisce cum'è un agentu riduzzione per a melanina è u pruduttu intermediu di a sintesi di melanina, dopaquinone, riducendu u neru à incolore è ottene l'effetti di sbiancante. A vitamina C hè un agentu di imbiancamentu di a pelle sicura è efficace.

3) Crema solare di a pelle

Le VC participe à la synthèse du collagène et des mucopolysaccharides, favorise la cicatrisation des plaies, prévient les coups de soleil et évite les séquelles laissées par une exposition excessive à la lumière du soleil. À u listessu tempu, a vitamina C hà proprietà antioxidanti eccellenti è ponu catturà è neutralizà i radicali liberi in a pelle, prevenendu danni da i raghji ultraviolet. Dunque, a vitamina C hè chjamata "crema solare intradermica". Ancu s'ellu ùn pò micca assorbe o bluccà i raghji ultraviolet, pò pruduce un effettu protettivu contr'à u danni ultraviolet in a dermis. L'effettu di prutezzione di u sole di aghjunghje VC hè basatu scientificamente ~

4) Promuove a sintesi di collagene

A perdita di collagene è elastina pò causà a nostra pelle per esse menu elastica è sperienze fenomeni di anziane cum'è e linee fini.

A diferenza principale trà u collagene è a proteina regulare hè chì cuntene hydroxyproline è hydroxylysine. A sintesi di sti dui aminoacidi richiede l'implicazione di vitamina C.
L'idrossilazione di proline durante a sintesi di u collagenu richiede a participazione di a vitamina C, cusì a carenza di vitamina C impedisce a sintesi normale di u collagenu, purtendu à disordini di cunnessione cellulare.

5) Riparazione di e barriere danneggiate per prumove a guariscenza di ferite

A vitamina C pò prumove a differenziazione di i keratinociti, stimulà a funzione di barriera epidermica è aiuta à ricustruisce a capa epidermica. Dunque, a vitamina C hà un effettu assai pusitivu nantu à a barriera di a pelle.

Hè ancu per quessa chì unu di i sintomi di a mancanza di stu nutriente hè una mala guariscenza di ferite.

6) Antiinflamatori

A vitamina C hà ancu effetti antibacterial è antiinflamatori eccellenti, chì ponu riduce l'attività di fattore di trascrizione di diverse citochine inflamatorii. Per quessa, a vitamina C hè spessu usata da i dermatologi per trattà e malatie inflamatorii di a pelle cum'è l'acne.

2, Chì sò i diversi tipi di vitamina C?
A vitamina C pura hè chjamata L-ascorbic acid (L-AA). Questa hè a forma più biologicamente attiva è largamente studiata di vitamina C. In ogni casu, sta forma s'ossida rapidamente è diventa inattiva sottu à l'aria, u calore, a luce, o e cundizioni di pH estremi. I scientisti stabilizavanu L-AA cumminendu cù a vitamina E è l'acidu ferulicu per l'usu in cusmetichi. Ci hè parechje altre formule per a vitamina C, cumprese l'acidu ascorbicu 3-0, l'ascorbate glucoside, u magnesiu è u sodium ascorbate phosphate, l'ascorbate di tetrahexyl decanol, l'ascorbate tetraisopropylpalmitate è l'ascorbate palmitate. Questi derivati ​​ùn sò micca vitamina C pura, ma sò stati mudificati per rinfurzà a stabilità è a tolleranza di e molécule d'acidu ascorbic. In quantu à l'efficacità, assai di sti formule anu dati cunflitti o necessitanu più ricerca per cunvalidà a so efficacità. L'acidu L-ascorbic, l'ascorbate di tetrahexyl decanol, è l'ascorbate tetraisopalmitate stabilizatu cù a vitamina E è l'acidu ferulicu anu più dati chì sustene u so usu.

32432 (1)


Tempu di post: 25-novembre-2024