Chì ghjè u tripalmitate di piridossina ? Chì face ?

https://www.zfbiotec.com/pyridoxine-tripalmitate-product/

Ricerca è sviluppu ditripalmitatu di piridossina

U Tripalmitate di Piridossina hè un derivatu B6 di a vitamina B6, chì mantene cumpletamente l'attività è l'efficacia currispundente di a vitamina B6. Trè acidi palmitici sò culligati à a struttura basica di a vitamina B6, chì cambia a pruprietà originale solubile in acqua in proprietà lipofile è lipofile, migliurendu cusì l'assorbimentu è a stabilità. Studi anu dimustratu chì u tripalmitate di piridossina hà bone proprietà di penetrazione cutanea, pò aumentà efficacemente u tassu di assorbimentu cutaneo è l'accumulazione di piridossina, è migliurà a so biodisponibilità in u tissutu cutaneo [1]. Esperimenti in vitro anu ancu cunfirmatu chì u tripalmitate di piridossina pò prumove a sintesi di collagene è inibisce e metalloproteinasi di matrice, ottenenduidratante, effetti antirughe è antietà.

Valutazione di l'efficacia di u tripalmitatu di piridossina
1. Cura di a pelle

Pò inibisce a pigmentazione è mantene a pelle bianca. U soantiinflamatoriuè e funzioni di sintesi di collagene ponu ancu idratà a pelle è evità a pelle secca è screpolata causata da una carenza. Regula l'attività di e ghiandole sebacee è pò esse adupratu cum'è pruduttu per u cuntrollu di l'oliu di a pelle.

2. Cura di i capelli

Una di e funzioni più impurtanti hè di prutege i capelli èimpedisce ch'ellu caschi foraGhjoca un rollu chjave in u prucessu di crescita di novi capelli da i folliculi piliferi. Quandu u corpu manca di B6, un sintomu cumunu hè a dermatite seborroica di u scalp, chì pò causà seriamente a perdita di capelli.

A ragione hè chìcrescita di i capellirichiede e cellule madri di u folliculu piliferu per sintetizà l'aminoacidi zolforati, è questu prucessu richiede a participazione è a catalisi di a vitamina B6. S'ella hè insufficiente, e cellule di u folliculu piliferu ùn ponu micca fà cresce i capelli senza intoppi, u ciclu di crescita di i capelli hè furzatu à accurtà si, è hè faciule cascà [2].

A dermatite seborroica pò ancu aggravà l'inflammazione di i folliculi piliferi, pruvucendu a fragilità è a rottura di i capelli. Dunque, una quantità sufficiente di derivatu di vitamina B6 - tripalmitatu di piridossina hè estremamente impurtante per assicurà una crescita normale di i folliculi piliferi è a salute di i capelli. Impedisce a perdita di capelli è migliora ancu i prublemi di u scalp seborroicu.

Applicazioni di u tripalmitate di piridossina
U tripalmitate di piridossina hè un derivatu liposomiale di a vitamina B6. Cunnetta trè gruppi d'acidu palmiticu à a molecule di piridossina, cusì a vitamina B6, chì hè inizialmente più solubile in acqua, diventa lipofila è lipofila.

Stu cuncepimentu strutturale migliora assai a solubilità in oliu è a lipofilia di u tripalmitatu di piridossina. Hè solubile in oliu è in acqua è hè più solubile in grassi è matrici oleose. Questu ùn solu migliora a so affinità per a membrana cellulare lipidica, ma facilita ancu a penetrazione in u tissutu cutaneu è l'assorbimentu da a pelle.

À u listessu tempu, l'aghjunta di gruppi lipofili migliora ancu a stabilità di u tripalmitatu di piridossina, evitendu i difetti di l'ordinariu solubile in acqua.vitamina B6essendu facilmente idrolizatu è perdendu attività. Dunque, a biodisponibilità è l'effettu di cura di a pelle di u tripalmitate di piridossina sò megliu cà quelli di a vitamina B6 stessa.


Data di publicazione: 08 marzu 2024