Cunsiglii per a pelle bianca

1111
Per avè a pelle chjara, hè necessariu fà attenzione à a cura di a pelle è à l'abitudini di vita quotidiana. Eccu alcuni metudi è suggerimenti per sbiancà a pelle:

Sonnu adeguatu

A mancanza di sonnu pò causà ingiallimentu è opacità di a pelle, dunque mantene un tempu di sonnu sufficiente hè cruciale per sbiancà a pelle. Hè cunsigliatu di mantene 7-8 ore di sonnu à ghjornu.

Dieta sana

Una dieta sana ùn solu furnisce una nutrizione sufficiente, ma rende ancu a pelle più bianca. Hè cunsigliatu di manghjà più ligumi freschi, frutti è alimenti ricchi di vitamina C, cum'è agrumi, fragole, pumati, ecc.

Evitate l'esposizione diretta à u sole

L'esposizione à longu andà à u sole pò purtà à a deposizione di melanina nantu à a pelle, dunque hè impurtante evità a luce diretta di u sole, soprattuttu in estate è à meziornu. Pudete sceglie misure cum'è purtà un cappellu per u sole, occhiali da sole è applicà a crema solare.

Aduprate prudutti sbiancanti

Sceglite prudutti sbiancanti adatti à a vostra pelle, cum'è una maschera faciale sbiancante, essenza sbiancante, ecc. Quandu si usa, si deve fà attenzione à aduprà currettamente secondu l'istruzzioni, evitendu un usu eccessivu o impropriu.

FONTANA DI ZHONGHENiacinamidehè in una pusizione di punta in u campu di u sbiancamentu

NiacinamideCunnisciuta ancu cum'è nicotinamide, hè u cumpostu amide di niacina. Hè facilmente solubile in acqua.
o etanolu. A niacinamide hè un derivatu di a vitamina B3 quandu hè dissolta in glicerolu. Hè ancu ricunnisciuta
ingrediente antietà per a pelle in u campu di a dermatologia di bellezza.

Nicotinamideagisce cum'è unidratante,antioxidante,Agente antietà, antiacne, schiarente è sbiancante. Offre un'efficacia particulare per rimuovere u tonu giallu scuru di a pelle è a rende più chjara è luminosa. Riduce l'apparizione di linee, rughe è scolorimentu. Migliora l'elasticità di a pelle è aiuta à prutege da i danni UV per una pelle bella è sana. Dona una pelle ben idratata è una sensazione di pelle cunfortevole.


Data di publicazione: 8 ottobre 2024