Bakuchiol - Alternativa dolce à u retinol

Cum'è a ghjente presta più attenzione à a salute è a bellezza, u bakuchiol hè gradualmente citatu da più è più marche di cusmetichi, diventendu unu di l'ingredienti più efficaci è naturali per a salute.

bakuchiol-1

Bakuchiol hè un ingredientu naturali estratto da e sementi di a pianta indiana Psoralea corylifolia, cunnisciuta per a so struttura simili à a vitamina A. A cuntrariu di a vitamina A, u bakuchiol ùn provoca micca irritazione di a pelle, sensibilità è citotossicità durante l'usu, per quessa hè diventatu unu di i populari. ingredienti in i prudutti di cura di a pelle.Bakuchiol ùn hè micca solu guarantisci a sicurità, ma hà ancu un eccellente idratazione, anti-ossidazione è effetti anti-aging, in particulare per a migliione di l'elasticità di a pelle, linee fini, pigmentazione è u tonu generale di a pelle.

bakuchiol-2

Bakuchiol, cum'è una alternativa gentile à u retinol, pò esse usatu per tutti i tipi di pelle: secca, grassa o sensitiva.Quandu si usa Bakuchiol da Zhonghe FountainyPudete mantene a pelle ghjovana, è pò ancu aiutà à l'anti-acne.U serum Bakuchiol hè utilizatu per riduce e rughe è e linee fini, anti-ossidanti, migliurà l'iperpigmentazione, riduce l'infiammazione, cumbatte l'acne, migliurà a fermezza di a pelle, è rinfurzà u collagene.


Tempu di post: 11-May-2023