Bakuchiol - Ingrediente attivu populari naturali anti-aging

Cosa hè Bakuchiol?
Bakuchiol hè un ingredientu attivu 100% naturali ottenutu da i sementi di babchi (pianta psoralea corylifolia).Descrittu cum'è a vera alternativa à u retinol, presenta somiglianze impressiunanti cù e prestazioni di i retinoidi, ma hè assai più gentile cù a pelle.Bakuchiol hè un ingredientu attivu 100% naturali ottenutu da i sementi di babchi (pianta psoralea corylifolia).Descrittu cum'è a vera alternativa à u retinol, presenta somiglianze impressiunanti cù e prestazioni di i retinoidi, ma hè assai più gentile cù a pelle.U nostru bakuchiol hà u scopu di migliurà a prutezzione di a salute umana è di l'ambiente in particulare in i cusmetichi.
https://www.zfbiotec.com/bakuchiol-product/

A storia di Bakuchiol:
U chimicu, Bakuchiol, hè statu prima identificatu da G. Mehta, U. Ramdas Nayak, è S. Dev in u 1966 à u Laboratoriu Naziunale di Chimica in Poona, India.Hè statu chjamatu dopu à a pianta Bakuchi.Dapoi u chimicu hè statu isolatu da altre piante, ma micca in quantu quantità.A pianta Psoralea corylifolia hà belli fiori viola è un parfumu delicatu.
A pianta, Psoralea corylifolia, hè stata aduprata per seculi in a medicina Ayurvedica tradiziunale cinese è indiana.In u risultatu, a pianta è e sementi anu parechji nomi sicondu u paese d'origine è u dialettu parlatu;per esempiu, Babchi, Bakuchi, Babechi, Bavanchi, Bu Gu Zhi, Ku Tzu, Cot Chu.
In cusmetichi, Bakuchiol hà cuminciatu à esse usatu in l'America di u Nordu è l'Europa in u 2007 quandu hè statu purtatu à u mercatu da Sytheon.In u risultatu, ci hè una dumanda crescente di prudutti Bakuchiol in u mercatu di cura di a pelle naturale in crescita.

bakuchiol-2

Funzioni di Bakuchiol:

1. Reduce Lines Fine è Rughe

2. Aumenta l'elasticità è a fermezza di a pelle

3. Stimules Collagen

4. Calma a pelle rugosa è dannata

5. Fights Acne

6. Improves Hyperpigmentation

bakuchiol-8

Applicazioni di Bakuchiol:

1.In u campu di i cusmetichi, aduprati per l'anti-aging è inhibiting melanin.

2.In u campu medico, usatu per calà u zuccaru in sangue è u grassu di sangue, anti-cancer, anti-depressioni è prutezzione di u fegatu.

Cumu cumprà Bakuchiol?

Just send an email to sales@zfbiotec.com, or submit your needs at the bottom, we’re here for you!


Tempu di Postu: Nov-09-2022